Simo, norocoaso!

Posted: Februarie 7, 2011 in Music, Stuff

Simo, norocoaso!

 

 

    Am dat de o piesă pe blogul lui DulceDeea și asta a fost acum ceva… multă vreme. Am ascultat piesa. E vorba de Simona, Simona Ionescu. Am ascultat piesa și au apărut lacrimi. Nu e tragic, nu e de plâns. Eu doar nu mi-am putut stăpâni sentimentele. Probabil în adâncul sufletului îmi doresc pe cineva care să îmi spună că sunt Simona Ionescu a lui. Probabil îmi e ciudă. Probabil îmi doresc să fiu eu Simona Ionescu.

    Ești atât de norocoasă, Simona Ionescu!

Aeroport – O iubesc pe Simona Ionescu

   

 

Lasă un răspuns

