Timișoara votează cu Tedi.

Posted: Februarie 15, 2011 in Music, People, Stuff

Timișoara votează cu Tedi.

 

 

 

    Vine din Timișoara, e născut pe 10.05.1993, e elev la Colegiul Național Bănățean și are două mari pasiuni: actoria și beatboxul.

     A luat premiul de cel mai bun actor, la un festival de teatru de la Suceava. S-a întors mereu cu premii de la alte festivaluri de teatru naționale. „Eu nu joc neapărat ca să primesc premiu, ci o fac din plăcere”, a spus Tedi.

    Unii îl consideră un ciudat când îl văd mergând pe stradă, mișcându-și buzele. Dar o face de plăcere. Și-a descoperit pasiunea pentru beatbox în urmă cu un an și ceva și a tot exersat, devenind în cele din urmă foarte bun.

    

    

     Tipul e foarte de trabă, l-am cunoscut în Unirii, la băncuțe și de atunci am auzit că e foarte bun la beatbox. Nu am vorbit decât atunci, în Unirii; de atunci nu l-am mai văzut. Avem doar cunoștințe comune. Motivul pentru care am vrut să fac postul ăsta e pentru că are un talent și merită să se facă auzit și mă gândeam că nu strică puțină promovare.

Și dacă vrei să îl votezi, intră aici.

Lasă un răspuns

