Quilling

Posted: Februarie 16, 2011 in Art, Stuff

Quilling

 

 

 

    Am fost azi la niște activități în școală după ore, deși nua m crezut că aș merge. Dar dirigu mi-a spus că am talent la arte și nu merită să lipsesc. Așa că mă gândeam că decât să stau acasă și să vorbesc pe mess și să stau pe feisbuc și să ascult muzică, probabil ar fii destul de drăguț să fac și ceva mai diferit. Așa că am mers.

    Profa, care e învățătoare la clasa I, e mega de treabă și ne-am înțeles foarte bine. Cum am ajuns prima, mi-a dat niște materiale și mi-a spus ce să fac. I-au plăcut lucrările mele.

    Ne-a dat și postere de la fiică-sa (cred). Că nu avea ce să facă cu ele.

    Și am plecat pana la urmă acasă cu nu știu câte cartoane colorate, lipici, bețe și o foaie cu modele de quilling. Nu știu să lucrez quilling. Dar ar trebui să îi fac până mâine o planșă frumoasă, deci bănuiesc că o să învăț de pe iutub.

    Se răsucesc niște fâșii de hârtie de mai multe culori și se fac flori sau animale sau orice altceva. Cam așa cred că e. Uite niște poze:

    O să caut un video calumea pă iutub care să-mi explice și mie cum căcat să fac astea, că trebe să-i duc la femeie lucrarea mea până mâine. Că lipici, foi colorate, carton colorat și băț mi-a dat ea.

    O să postez mai încolo o poză cu ce mi-a ieșit mie.

Comentarii
  1. nO.name spune:

    mda .. profa e super de treaba , am fost si eu la ccursuri:)) .. dar la calculatoare :)) .. eu nu am nervi de asa ceva :p

  2. Laraaa spune:

    aww ce dragut 😀 si mie mi-ar placea sa fac chestii de genu ^^
    sa imi arati ce ti-a iesit >:D<
    p.s: sper sa te vad sambata, miss you

  3. sk8erchick spune:

    @Laraaa, o să îți arăt cum se fac.

  4. Laraaa spune:

    ok.>:d< ti-a iesit foarte fain ^^

  5. Roxanna spune:

    Suuuuuuper tare!;-)

  6. narcisa spune:

    mama mia….cum se scrie „iutub:??? sau „feisbuc”

Lasă un răspuns

