De aia!

Posted: Februarie 23, 2011 in Stuff

De aia!

 

 

 

– Eu sunt Lia.

– De ce?

– Pentru că așa mă cheamă.

– De ce?

– Pentru că așa au vrut ai mei să mă cheme.

– De ce?

– Pentru că le-a plăcut lor numele ăsta.

– De ce?

– Pentru că am o mătușă pe nume Lia.

– De ce?

– Pentru că așa i s-a dat numele.

– De ce?

– Pentru că și părinților ei le-a plăcut numele ăsta.

– De ce?

– Pentru că e frumos.

– De ce?

– Pentru că are trei litere.

– De ce?

– Pentru că mai multe nu se poate.

– De ce?

– Pentru că se pronunță numai trei sunete.

– De ce?

– …

 

P.S.: Obișnuiam să înnebunesc pe toată lumea cu întrebarea aia când eram mică. De-aia mi-am amintit și am scris pe blog.

Lasă un răspuns

