Brain washing.

Posted: Februarie 24, 2011 in People, Stuff

Brain washing.

 

 

 

Trăim într-o țară cu probleme financiare.

Trăim într-o țară care moare fă sperare.
Tră
im într-o țară lipsită de soluții,
Iar câ
nd e vorba de droguri nici nu mai încap discuții.
Hei,
dom‘le prim-ministru, dați-mi un răspuns,
Pentru că
tot ce se întâmplă-n jurul meu e un abuz.

La colț
ul străzii mele sunt prea mulți copii desculți,
Iar la butic totul e expirat, vechi ș
i de demult.
Era să
ajung să fiu vreo 15 ani încarcerat
Din cauză
la vreo 15 grame de cannabis de căcat,

Î
n timp ce voi nenumărate bănci ați falimentat
La fel de ilegal ca mine numai că
voi erați bazați.

M-am să
turat să fiu catalogat drept criminal,
Pentru că
am fumat un joint mi s-a făcut dosar penal.
Cannabisul e de la Jah
și este foarte natural,
Aș
a că nu văd de ce nu ar fi și la noi legal.

 


Lagalizahahahaț
i
Ș
i nu mai criticați,

Iar dacă
nu cunoașteți, vă rog frumos, fumați.
Adoptahahahaș
i
Legile din vest ș
i daț
i-ne
Drumul ca să
fumăm în pace ce Dumnezeu ne-a dat.

Voi v-ați gândit la riscurile ce și le-asumă puștanii
Cumpă
nd iarbă din stradă, de la tot felul de golani. 

După cum știm cu toții, nu e pe gratis, e pe bani.
Dacă
nu e pe datorie și o să-i dai atunci când ai.
Dacă
n-ai, vai, vai, de capul tău,
Dealerii din stradă
sunt gata oricând sa-ți facău.
Guvernu, ei nu te-ajută
, ei pun belea pe capul tău,
Î
n loc să tolereze iarba, ei te bagă la bulău.
De ce nu legalizaț
i și preluați controlul?
Faceț
i un raion cu iarbă, cum e cu tutun și cu alcool.
Asiguraț
i calitatea de tetrahidrocannabinol,
Î
n felul ăsta aș deveni și eu un simplu consumator.
Imaginează
i cum ar fi dac-ar fi cannabisul legal,
S-avem zeci de milioane de turiș
ti anual.
S-ar creea sute de mii de locuri de muncă
oară,
Muncă
beneficiară pentru buget, pentru țară.
Nivelul de trai ar creș
te la o scară superioară,
Hotelurile ar fi pline pe timp de iarnă
sau timp de vară
Orice club sau discotecă
ar fi full seară de seară,
Iar eu varză
tot timpul la grădina de vară.

Pacha man – Legalize it

 

 

„Marijuana, asta pentru toată lumea și pentru oamenii care nu au treabă cu fumatul drogurilor de nici un fel, e un relaxant natural, făcut din plante, care nu dă dependență, și care e interzis pentru că cei care conduc țara și lumea nu vor altceva decât să ne controleze și să ne spele creierele. Nu are nimeni cum să îmi spună că nu își dau seama că dacă consumu de iarbă ar fi legal, atunci consumu de droguri tari de genul heroină ar fi mult mai scăzut. Este un calcul logic și totuși se pare că cineva acolo sus nu vrea să îl facă. Iarba e de sute de ori mai sănătoasă și decât alcoolul, dar faza e că ei o interzic pentru că dacă iarba ar fi legală toată lumea ar fuma iarbă și nu ar mai bea nici dracu alcool ceea ce probabil ar face statul să dea faliment. (…) Pot să spun că am văzut destul de multe lucruri în viață și am văzut destui oameni care au intrat în comă alcoolică sau și-au distrus ficatul de la alcool în vamă, dar nu știu cum naiba nimeni nu intră în comă de la iarbă.

Vera Ion – Weekend cu mama

 

     Eu sunt cam de acord cu piesa lui Pacha și cu ce spune Vera Ion, dar vreau să știu ce părere aveți voi. Dați un comment și spuneți-vă părerea.   

Lasă un răspuns

