Leapșa 10

Posted: februarie 28, 2011 in Leapsa

Leapșa 10

 

 

     Nu am mai făcut o leapșă de mult, deci mă gândeam că a cam venit timpul pentru una. Și am găsit asta cu 10 întrebări.

1. Ce îți place să faci atât de mult, încât ai plăti pentru asta?

    Îmi place să cânt, să beau Dr. Pepper/bere și să… atât. 😀 Cu siguranță chiar aș plăti să pot să le fac.

2. Dacă ai afla astăzi că mai ai de trăit exact 5 ani, ce ai face începând de mâine?

    Mi-aș lua niște haine, puțini bani, chitara și prietenii buni și aș cumpăra bilete de tren spre Vamă. Și apoi probabil m-aș muta în Marea Britanie, în Londra sau în Bristol și aș cânta într-un bar ca să-mi câștig banii de pâine.

3. Dacă ai câștiga un milion de euro, ai continua să faci ce faci acum?

    Probabil i-aș da toți pe căcaturi și i-aș cheltui foarte repede, deci da, cred că aș continua să fac ce fac acum.

4. Peste 15 ani, ce ai vrea să scrie pe prima pagină despre tine, în cel mai important ziar din țară?

   Leah Burg, cântăreață româncă de renume, are succes în Marea Britanie.

5. Ce vrei să spună prietenii tăi despre tine la ceremonia ta funerară?

Având în vedere că nu vreau să am mai mult de 55-60 de ani când mor, probabil voi mai avea prieteni în viață, dacă nu o să moară de comă alcoolică sau supradoză. Dar nu vreau să spună nimic despre mine, vreau să bea o bere în cinstea mea și să plece toți acasă.

6. Dar pe piatra ta funerară ce vrei să scrie despre tine?

    Nu îmi plac florile, deci nu îmi aduceți flori. În schimb, primesc bucuroasă câte o sticlă de Timișoreana.

7. Când erai mic/ă, ce le răspundeai celor mari la întrebarea: Tu ce vrei să te faci când vei fii mare?

    Băiat.

8. Ce vrei să le spună copiii tăi nepoților săi despre tine?

    Nu sunt sigură că voi avea copii, deci nepoți nici atât.

9. Ce ai face, dacă ai ști absolut sigur, dincolo de orice dubiu, că nu poți să eșuezi?

    Aș… practica zeci de sporturi extreme, probabil.

10. Dacă ai putea acum să te proiectezi în viitor, în ultima zi a vieții tale și să îți iei un interviu,  care sunt trei întrebări care ți le-ai adresa?

    Care e secretul teleportării? Aș avea ceva nevoie de el în anul 2011…

    Unde crezi că mergi mâine?

    În ce dată suntem azi?

 

     Acum vă las pe voi să răspundeți la cele 10 întrebări. Ia să vedem.

Comentarii
  1. eumiealmeu spune:

    1. să călătoresc. 2.nu m-aş mai ridica de la birou şi aş scrie neîntrerupt. 3. pentru că-mi iubesc meseria şi locul de muncă, aş lucra tot asta, dar nu aş mai primi salariu şi aş realiza totul de la distanţă, din călătoriile în care aş pleca (oricum aş pleca doar prin Europa, nu în altă parte!). 4. Tânărul cercetător genial este fiul cunoscutei scriitoare de cărţi pentru copiii (şi numele meu). 5. nu vreau să spună nimic. oricum vor fi în imposibilitatea de-a rosti ceva din cauza durerii şi a emoţiilor, doar să fredoneze melodiile mele preferate.6.nu se poate scrie ce vreau eu pentru că oricum nu mă voi ţine de cuvânt… şi-atunci de ce să mă mint?. 7. dansatoare. 8. a fost cea mai veselă mamă – mi-a ieşit până acum, dar nu pot spune că sunt într-un rânjet permanent :-). 9. aş mai face 10 copii. 10. de ce n-ai ajutat mai mulţi oameni?

Lasă un comentariu