Arhivă pentru ianuarie 4, 2010

Leapsa 4

Posted: ianuarie 4, 2010 in Leapsa

Leapsa 4

 

Uite o leapsa primita de la Grim Cris (Multumesc, Grim!). Eu trebuie sa continui propozitiile de mai jos, so… here we go!

1. SUNT: rockerita.:D

2. AS VREA: un skate nou:-L.

3. PASTREZ: mereu posterele din orice revista, ca sa imi umplu peretii (acum sunt cam plini, asa ca nu mai am cum sa pun).

4. MI-AS DORI: sa:-?…cant intr-o trupa rock!:D

5. NU IMI PLACE: Nicolae Guta:)).

6. MA TEM DE: intuneric:D

7. AUD: porumbeii din pod:))

8. IMI PARE RAU: ca nu am mers niciodata la un concert Aril Lavigne:(

9. IMI PLACE: Tony Hawk.

10. NU SUNT: pitipoanca.

11. CANT: vocal, la orga si la chitara.

12. NICIODATA: nu voi asculta manele:-L

13. RAR: imi fac temele la mate, ca nu prea inteleg lectiile:))

14. PLANG: de nervi, de fericire, de plictiseala.:)) Plang prea mult.

15. NU SUNT: pitipoanca, am mai zis:))

16. SUNT CONFUZ: cand ma hotarasc cum sa ma imbrac.

17. AM NEVOIE: de o gramada de carti pe care nu le am inca si vreau sa le citesc.

18. AR TREBUI: sa dorm noaptea (ceea ce n-am prea mai facut in ultima vreme)

19. AS PUTEA: sa dau vreodata kickflip?:-L

Sper ca v-a placut!:) Leapsa merge la toti care o vor.:P