Arhivă pentru ianuarie 29, 2010

Cursuri de chitara – Lectia 4

Posted: ianuarie 29, 2010 in Music

Cursuri de chitara – Lectia 4

 

 

Deci continuam cu inca 3 acorduri, dupa acordare, 6 acorduri si 2 melodii. Dupa aceste acorduri o sa mai postez si alte melodii si poate si alte acorduri… deci sa incepem!

 

Acordul E Major:

Acordul E (mi) major e foarte asemanator cu acordul E minor. Daca observati, are aceasi pozitionare, doar ca adaugam degetul 1 pe fretul 1, coarda 3. Asa ca o sa folosim degetul 1 fretul 1 coarda 3, degetul 2 fretul 2 coarda 5 si degetul 3 fretul 2 coarda 4.

 

 

Acordul A Major:

Acesta e un acord mai greu, deoarece va trebui sa va cam inghesuiti pe fretul 2. Se foloseste degetul 1 pe fretul 2 coarda 4, degetul 2 fretul 2 coarda 3 si degetul 3 fretul 2 coarda 2.

 

 

Acordul F Major:

Si uite ca am ajuns la acordul F. Este cel mai dificil acord pentru incepatori, deoarece trebuie sa folosim un singur deget pentru 2 corzi. Asa cum vedeti si in imagine, degetul 1 il veti folosi pentru a apasa 2 corzi (1 si 2) pe fretul 1, degetul 2 fretul 2 coarda 3 si degetul 3 fretul 3 coarda 4.

 

 

Si atat pentru azi. O sa caut melodii in care se folosesc aceste acorduri si daca voi gasi, o sa postez. Sper ca va veti descurca mai departe si ca nu va e greu. Si dati-mi idei! Ce melodii v-ar placea sa cantati? Nu ezitati sa-mi cereti, eu voi cauta melodiile si o sa le postez, daca sunt mai usoare si au acorduri deja invatate. Deci? Ia, hai sa vad! Ce imi cereti? 🙂

 

 

 

 

Ce cantam azi? – partea 2

Posted: ianuarie 29, 2010 in Music

Ce cantam azi? – partea 2

   

  

 

Uite a doua melodie pe care o postez. De data asta doar filmuletul, nu va mai complic si cu versurile si acordurile. Si nu cred ca voi mai face asa. Probabil e mai ok doar un filmulet, right? So…asta e prima melodie pe care-am invatat-o la chitara, e foarte usoara, folosim acordurile Em, D, C si G si sper sa va placa. Si daca ma gandesc mai bine :-?, hai sa pun si versurile, ca poate nu stiti melodia. Dupa ce o cantati, spuneti-mi parerea voastra! 😛

 

 

 

 

Avril Lavigne-Nobody’s Home

 

I couldn’t tell you why she felt that way,
She felt it everyday.
And I couldn’t help her,
I just watched her make the same mistakes again.

What’s wrong, what’s wrong now?
Too many, too many problems.
Don’t know where she belongs, where she belongs.
She wants to go home, but nobody’s home.
It’s where she lies, broken inside.
With no place to go, no place to go to dry her eyes.
Broken inside.

Open your eyes and look outside, find the reasons why.
You’ve been rejected, and now you can’t find what you left behind.
Be strong, be strong now.
Too many, too many problems.
Don’t know where she belongs, where she belongs.
She wants to go home, but nobody’s home.
It’s where she lies, broken inside.
With no place to go, no place to go to dry her eyes.
Broken inside.

Her feelings she hides.
Her dreams she can’t find.
She’s losing her mind.
She’s fallen behind.
She can’t find her place.
She’s losing her faith.
She’s fallen from grace.
She’s all over the place.
Yeah,oh

She wants to go home, but nobody’s home.
It’s where she lies, broken inside.
With no place to go, no place to go to dry her eyes.
Broken inside.

She’s lost inside, lost inside…oh oh yeah
She’s lost inside, lost insïde…oh oh yeah

 

 

 

 

Alma

Posted: ianuarie 29, 2010 in Stuff

Alma

 

Tocmai am primit de la o prietena un filmulet. E despre o fetita, Alma. Ideea mi s-a parut creepy si ma gandeam sa o impartasesc cu voi.

 

 

Deci? Ce parere aveti? Mi s-a parut ciudat sa intre fetita aia, saraca, in papusa… Si ati vazut peretele ala plin cu nume? Banuiesc ca alea sunt numele tuturor copiilor care au trecut pe acolo si care au vazut si ei o papusa care seamana cu ei si care au intrat in magazinul de papusi si s-a intamplat si cu ei, saracii, acelasi lucru. Si saracul baietel pe bicicleta, ati vazut cum incerca sa scape si s-a inchis usa?:(

Nu stiu, dati-mi pareri! Vreau sa aud si parerile voastre. Ce ati face voi daca ati merge linistiti si ati vedea intr-o vitrina o papusa care seamana leit cu voi? Eu as face probabil acelasi lucru pe care l-a facut Alma. Si ati auzit voi de vreo continuare a acestui filmulet? Ar fi interesant sa fie mai multe, dar banuiesc ca ar fi cam aceeasi poveste cu fiecare copil. Daca ati vazut vreo continuare, nu ezitati sa-mi spuneti, sunt foarte curioasa.

Si despre lectiile de chitara, voi mai scrie. O sa mai postez cateva melodii pe care le puteti canta, si apoi continuam cu acorduri si alte melodii cu alte acorduri si asa mai departe…