Arhivă pentru ianuarie 22, 2010

Cursuri de chitara – Lectia 2

Posted: ianuarie 22, 2010 in Music

Cursuri de chitara – Lectia 2

 

 

Duuude!! Wazzup? Mama, cat de dor mi-a fost de tine! De tine, ala, care citeste si comenteaza. N-am mai scris de mult din cauza internetului. Am avut eu niste probleme cu el si n-am prea mai putut sa intru sa scriu. Am mai prins cate o bucata de net, dar nu indeajuns incat sa scriu un articol, doar ca sa raspund la niste comentarii.

Daca ati citit „Cursuri de chitara – Lectia 1”, stiti cam cum sta treaba, deci puteti sa continuati si sa cititi. Data trecuta am invatat sa acordam, acum invatam trei acorduri. Acordurile sunt intr-un fel simple, dar acum incepe durerea de degete si sper sa nu renuntati. Acordurile sunt G, C si D, adica Sol, Do si Re.

Acordul G:

Pentru acest acord, trebuie sa apasati cu degetul 2 fretul 3 coarda 6, degetul 1 fretul 2 coarda 5 si degetul 3 fretul 3 coarda 1.

 

Acordul C:

Degetul 1 fretul 1 coarda 2, degetul 2 fretul 2 coarda 4 si degetul 3 fretul 3 coarda 5.

 

Acordul D:

Degetul 1 fretul 2 coarda 3, degetul 2 fretul 2 coarda 1 si degetul 3 fretul 3 coarda 2.

 

Pai cam asta e. A fost cam scurt, dar nu va incarc cu mai multe, ca si asa aveti de invatat destul astea trei acorduri. Sper sa mearga treaba:).