Cursuri de chitara – Lectia 3

Posted: ianuarie 25, 2010 in Music

 

Cursuri de chitara – Lectia 3

 

Hey, dude! Wazzup?? Cum merge treaba cu chitara? Sper ca merge bine, sper ca reusiti sa acordati si stiti sa cantati cele 3 acorduri majore de data trecuta, G,C si D. In aceasta lectie vom invata inca 3 acorduri noi, care sunt destul de usoare si o sa va placa.

Acordul Em:

Data trecuta, in Lectia 2, am invatat 3 acorduri majore. In lectia de azi o sa invatam 3 acorduri minore. Poate va intrebati ce e aia minor si major. Pai nu trebuie sa retineti decat ca acesti 2 termeni dau o calitate a acordului, majore un sound mai vesel, iar minore unul mai trist. Acest acord, Em, este probabil cel mai usor acord de chitara. Folosim doar 2 degete, degetul 2 si degetul 3, iar celelalte corzi sunt lasate libere. Daca nu suna bine acordul, ciupiti pe rand fiecare coarda si vedeti care nu suna bine. Miscati degetul pana suna bine. La Em, folosim degetul 2 fretul 2 coarda 5 si degetul 3 fretul 2 coarda 4.

 

Acordul Am:

In acest acord se folosesc doar primele 5 corzi, deci pentru strumming, nu folositi prima coarda, cea mai groasa. Pentru Am se folosesc degetul 1 fretul 1 coarda 2, degetul 2 fretul 2 coarda 4 si degetul 3 fretul 2 coarda 3.

 

Acordul Dm:

Lectia trecuta am invatat D major, acum invatam D minor. Sunt ciupite doar primele 4 cordi, fara cele de sus. Degetul 1 fretul 1 coarda 1, degetul 2 fretul 2 coarda 3 si degetul 3 fretul 3 coarda 2.

 

Asta a fost Lectia 3, cu 3 acorduri noi, minore si sper ca si usoare. Sper ca v-a placut si apropo, cat de tocite va sunt degetele?? Sunt tare curioasa;)). Pai ce sa mai zic? O sa postez niste melodii ca sa incepeti sa cantati, pentru ca acum stiti deja 6 acorduri si puteti sa cantati foarte multe melodii cu aceste ele. Nu ezitati sa ma intrebati daca aveti nelamuriri, imi trimiteti un mail si se rezolva. Daca nu aveti adresa mea de mail, lia_bill_tokiohotel@yahoo.com. Astept comentarii.

Lasă un comentariu